Hieronder kan u een overzicht vinden van de meest gestelde vragen. Indien uw vraag niet in de lijst staat, vul dan het contactformulier in.

Algemene informatie parkings

Bekijk de openingsuren voor de parking in kwestie op de desbetreffende pagina.

Parking lijst

Sommige van onze parkings hebben een bepaalde doorrijhoogte. Voor meer informatie bekijk de relevante pagina voor de parking in kwestie.

Het personeel in de parkings helpen u graag verder met algemene problemen en vragen maar kunnen helaas geen betalingen ontvangen. U kan de parking betalen aan de betaalautomaat met een kredietkaart of cash geld. Indien u toch problemen ervaart met het betalen kan u hulp vragen aan het personeel ter plekke of kan u drukken op de help-knop aan de betaalautomaat om in contact te komen met de controlekamer.

Veel parkings hebben parkeerplaatsen voor geregistreerde personen met een handicap. Wilt u weten hoeveel plaatsen er zijn? Bekijk dan de webpagina voor de parking in kwestie. Bovenaan de pagina kan u meer informatie vinden over de verschillende parkeerplaatsen.

U kan best onze klantendienst contacteren via 03/233 94 23. Vergeet zeker niet kort te beschrijven hoeveel parkeerplaatsen u wenst en in welke parking. Vervolgens verbindt de klantendienst u door met de juiste persoon om uw aanvraag op te volgen.

Hulp knoppen kan u vinden op betaalautomaten, barrière uitrusting en op strategische locaties verspreid over heel de parking. Gesprekken kunnen worden doorgestuurd naar de controlekamer in ons hoofdkantoor te Wilrijk.

In plaats van enkel te rekenen op het personeel ter plekke maken we ook gebruik van camera's om de parking te monitoren. De beelden kunnen ook bekeken worden door het parking personeel.

We hebben een controlekamer die toezicht houden op de parkings 24 uur per dag. De parking wordt ook gecontroleerd door het parking personeel die tevens 24/7 aanwezig zijn.

Sommige van onze parkings hebben parkeerplek voor moto's en fietsen. Mogelijk biedt de parking ook een verminderd tarief aan voor moto's en fietsen. Bestuurders kunnen best eerst informeren of er sprake is van een verminderd tarief alvorens een ticket te betalen.

Prijzen en parkeerproducten

Voor tarieven, locatie info en andere gegevens van elke parking kan u best de pagina raadplegen voor de parking in kwestie via het parking overzicht.

Niet alle parkings bieden nachttarief aan. Indien u zeker wilt zijn of er een speciaal nacht tarief is kan u best de pagina van de parking naar keuze raadplegen. Hier kan u alle informatie terugvinden over de parkeertarieven.

Momenteel werken abonnementen en parkeertickets enkel op de parking waar deze zijn aangekocht. U kan met een abonnement of parkeerticket slechts één parking in- en uitrijden.

Wij bieden voor de meeste parkings een verlaagd tarief aan voor bewoners en omwonenden. Voor meer informatie raadpleeg de pagina van de parking in kwestie.

Jaarlijkse, trimestriële en maandelijkse abonnementen zijn de ideale manier om geld te besparen wanneer u regelmatig gebruik maakt van dezelfde parking. Daarnaast kunnen we ook parkeerplek voorzien voor een grote groep personen bij een evenement, conferentie, beurs,... . Voor meer informatie over abonnementen en parking voor grote groepen kan u ons best contacteren via het contactformulier of via: 03/233 94 23 of receptie(at)apcoa.be. Vermeld zeker het aantal parkeerplekken en de parking die u wenst te reserveren. Onze klantendienst zal dan in staat zijn om u in contact te stellen met de geschikte commerciële manager.



Heeft APCOA een klachtenprocedure voor klanten?

Indien u niet tevreden bent met de service van APCOA, dan kan u het contactformulier invullen om uw ontevredenheid te schetsen. Wij zullen u zo snel mogelijk van een antwoord voorzien. U kan ons ook bereiken via 03/233 94 23 of receptie(at)apcoa.be.

 

Mijn vraag is niet beantwoord. Wat kan ik doen?

Deze lijst is samengesteld op basis van de meest voorkomende vragen van onze klanten. Indien uw vraag niet beantwoord werd gelieve ons dan te contacteren via één van de volgende methoden: